...kele. Suunnitelmat elää. ---> En päässyt torstain talkoisiin, en muuten pääse perjantainakaan, ja tällähetkellä näyttää siltä että AJOT jää miulta väliin lauantaina. Ainakaan miun varaan ei toimitsijan hommia kannata miettiä. Tuun jos vaan suinkin pääsen.
Moneltas oli muuten tarkoitus alkaa peuhaamaan lauantaina?