Kyllä ne siellä rengasliikkeessä tietää. Pitäis ainakin.
Beadlock kehän puoleista kylkeähän ei laiteta koneella vanteen sisälle vaan se jää sen beadlockin päälle. Sitten se irtokehä siihen päälle ja kiristelemään. Laita se irtokehä se pyöreämpi puoli rengasta vasten, älä tee niinkuin minä ja laita väärinpäin. Pääset puolella työmäärällä!

Koita katsoa, että se rengas tulee mahdollisimman keskelle kun kehää alat kiristämään, ei sit pompota ajossa niin paljon. Useasti kumeissa on sellaiset "valurenkaat" siinä kyljessä josta on hyvä katsoa keskittämistä.
Itse jouduin muutamalla pidemmällä pultilla vetämään ensiksi kehää lähemmäksi jotta sain varsinaiset kiinnityspultit ylettämään.
Pultteja on aika paljon joten paineilmaräikkä,pulttipyssy tai vastaava säästää käsiä aika lailla.
Tää on vain mun tyyli tehdä tää homma ja näin mua on neuvottu.