Niinpäkai.. Mutta se olake mihin se laakeri tulee on ainakin 3mm ylempänä kuin alkuperäisessä.. Sama rymppiholkin olakkeen kanssa.. Sitä pinionin mutteria kun kiristi niin ei tuntunut missään vaiheessa tiukalta. Sitä kun aikansa väänsi niin toppas kuin seinään. Aivan kuin olisi kierteet loppunut kesken. Piti purkaa koko höskä ja kattoa, että kaikki laakerit on oikein päin

No selvispä tämäkin. Pitää alkaa soittelemaan uusien osien perään ja tarkistella, että oisko jossain muuallakin sitten jotain vikaa nuitten mittojen kanssa. Vähän epäilyttää nuo poskilaakerit tuohon perään. Ulkomittojen pitäisi olla samat kuin alkuperäisissä laakereissa, mutta ainakin ulkokooli on kapeampi ja välystä jää vanhojen shimmilevyjenkin kanssa useampi milli.
Pitänee katella syssymmällä mille alkaa tuon kans. Pitää alkaa rahaa laittamaan tämän mökin kunnostukseen seuraavaksi. Eipä tuo auto tuosta pihalta karkaa kun ei siinä ole renkaitakaan takana paikoillaan.. eikä kohta akseliakaan.