Kumpikin on kelpo vaihtoehto ja puuhaa riittää, aihiona kuitenkin hyviä ja osia saa aika hyvin alkuperäisinä ja tarvikeosina eri puolilta maailmaa. Lukot kannattaa olla muuten on vähän heikko etenemään, toisaalta noihin mahtuu mukavasti tavaraa mukaan.
Jos tykkää että koneessa on tehoa arkikäyttöön niin 61 on oikea ratkaisu, alle puoli miljoonaa kone oman kokemuksen mukaan kestää. Varoittaa reilulla öljynkulutuksella jos sattuu sopivasti rengas katkeamaan. Koneen remontointi ei ole kumma juttu, muutaman tonnin maksaa mutta Australiasta esim. saa kohtuuhinnalla osia. Kuuskymppinenkin on ollut ja se on melkeen ku nelikymppinen eli kyllä se turpoo kaipaa mutta makuun pääsee toki silläkin. Alaväännön 61:ssä saa parempaan kuntoon kun ratastaa jakoaskin, hitaan puolen ainakin, silloin on mukava tiellä ja jaksaa paremmin hitaasti edetessä.
C.rok
|