Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeep-Ukko
Ja haluaako kylkikosketuksissa hieroa vanteen kylkeä/beadlock kehää nojattavaan, esim. kiveen. Eli laittaa erittäin leveä vanne, joka tulee renkaasta ulos.
Vai laittaako hivenen kapeamman, jolloin se jää renkaan "sisään" ja on suojassa.
Vai miten kukakin tykkää??? ;D
|
Luulis vanteen ja lukkokehän olevan melko kestävät teräviin kivenreunoihin
hierottaessa, ja sisäreunan voi saada hakattua mettässäkin senverran suoraks että
maailma pysyy sisällä.
Jos renkaan kylkeen tulee kymmenen sentin haava ni on pahempi korjattava.
Vanne on halvempi kun rengas.
Jos persetasku on kunnossa ni sit on vararengas joka on kiatastu alumiinibeadlokkivanteen
ympärille ja marssi voi jatkua huolimatta siitä kumpi hajos.
E: Mulla ei oo niitä aluvanteita eikä vararengasta. 16 leveet boggerit löytyy 10" vanteella.
Rangen alla ei rengas tyhjene kovin helpolla vaikka ei ole kehiäkään. Maastossa paineita 0.4
Kerran on tyhjentyny ja sillonkin meni vanteen sisäreuna ruttuun.