Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 13.03.2009, 19:50
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.064
Perusasetus

Tuosta nyt näkee ainakin alkuperäisen tekniikan eri vaihtoehdot.

- 2,8 ja 4,0L bensakoneet (tehoista ei tarkkaa tietoa, luokkaa 100 ... 130Hp)
- 2,8 ja 3,3L dieselikoneet (SD33T -moottorissa on 110Hp)
- Jarruosat pitäis olla samaa tavaraa molemmissa versioissa.

Tuo 4,0L bensakone olis valmis turbotettavaksi, kun puristussuhde näkyi olevan alle 8. 2,8:kin on alle 9.



Viimeksi muokannut Kartse1 : 13.03.2009 22:15
Vastaa lainaten