Näytä yksittäinen viesti
  #18  
Vanha 30.01.2003, 22:25
Vette ´69 Vette ´69 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 21.12.01
Sijainti: Finland.
Viestit: 25
Perusasetus

Jep, nyt on asiasta saatu lisäselvitystä. Ilmeisesti auto on ollut L46 -optiolla. Sain koodiriviä sen verran putsattua että erittäin himmeät L ja 4 tulivat näkyviin. Eli pikkulohko 350 hp. malli on kyseessä. Tätä tietoa tukee myös kierroslukumittarin punaraja, kuten aiemmin tarkasteltiin. Lisäksi K66 -transistorisytytys asennettiin kuulemma yleisimmin juuri tehokkaimpaan pikkulohkoon.

Se, miksi tekstirivillä lukee Turbo-Jet, on vielä täysi mysteeri. Se on varmasti kirjoitusvirhe tms. sillä koodirivi määrittelee mikä optio loppupelissä autoon asennetaan.

Taka-kallistuksenvakaaja ei ole varma merkki isolohkosta. Sen on saanut pikkulohkoihin optiona, eikä ole ollut vakiovarusteena perus isolohkoissa. Tämän pitäisi päteä myös ´68 malleihin.

Vastaa lainaten