Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 17.02.2009, 13:06
-Juuso-:n Avatar
-Juuso- -Juuso- ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 26.07.08
Sijainti: 05 area Finland
Viestit: 476
Perusasetus

89-> Pajeroissa 8mm adapteri levy moottorin(4d56) ja canterin vaihteiston välissä.Jolloin vauhtipyörä on oltava vm 89->.Kytkinkoppakin kannataa olla -89-94.
Kytkimen apusylkkä voi olla vanhempi malli mutta kiinnitys ei käy jos ei ala rakentamaan.Liike rata ei ole muuttunut.Kytkimen haarukka on muuttunut 88 eri kuin 89.
Ja riippuen pajeroiden vuosimallista esim -88 on sama kardaanin liuku kuin -89.Näin ainakin itselläni.
Ja kun vaihdat laatikon muista että joudut vaihtamaan startin.Itse hommasin moponetin 10mm ulkonemalla olevan.On lähempänä hammaskehää ei niin usein sirraa.Ja hammaskehä kannattaa vaihtaa tai kääntää.Ja pahitteeksi ei ole vaihtaa moottorin takastefaa samalla.
Näin ulkomuistista muistaen.


Nimimerkillä itse kaiken tämän kokeneena.Soittele jos tulee ongelmia.
046-8896978
Vastaa lainaten