Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 15.01.2009, 00:00
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Aivan näin.

Ja huoltoauton jos muuttaa normipakuksi tai henkilöautoksi niin autoveron erotus menee maksuun sen päivän taksojen mukaan kun auto on verotettu Suomessa.

Onnea reissuun. Ja onnittelut autovalinnasta jo etukäteen.

Edittiä vielä sen verran että tosiaan se veron määrä mikä tulisi maksuun esim. muutettaessa huoltoauto kaksikäyttöpakettiautoksi (josta voi muuttaa sitten vaikka henkilöautoksi), on tuollaisessa 90-luvun lopun 90-sarjan Cruiserissa alle pari tonnia.
Eikös tuo vero ole tyyliin "aivan älytön" jos muutetaan huoltoauto takaisin henkilöautoksi? Ainakin näin olen kuullut.

Ja jos tuo 2-paikkainen pakettiauto on samoin verotettu kuin huoltoauto, niin miksi yleensä tehtäisiin koko huoltoautoja? Eli mikä tässä on niinkuin jujuna, että se kannattaa? Kun pakuun ei tarvi niitä työkaulja olla ja muutos takaisin hlöautoksi on mahdollinen???

Nyt ei mene tuo oikein jakeluun. Mikä niillä on käytännön ero?

Ja miten se vaikuttaa siihen olennaiseen, eli rahan kulumiseen?

Ensin hankittaessa tuontiautoverona tullille ja sitten käyttövoimaverona vuosittain ???
Vastaa lainaten