Tuli seuraavanlaista schaissea vastaan kun purkutyöt edistyi:
Kampuralta yks runkolaakeri entinen, yllättäen se, jonka poraus vie kipeelle kiertokangen laakerille ! Eli todnäk tää meni kuitenkin niinpäin, että kampuranlaakeri alkoi pettää, irtoava aines tukkes öljykanavan kampuran sisältä kiertokangelle, ja kiertokangenlaakeri antoi ekana periks
Mielenkiintoiseks asian tekee se, että kampuran runkolaakereita on kahta kokoa, eli 4 ja 5 merkeillä, lienee joskus korjattu puolimoottori... Seuraavaks mittaillaan koneistamolla, oliko ja ovatko kaulat saman kokoisia / koneistettavissa vielä, alikokoja näihin saa milliin asti...
EDIT:
kampuran laakeria...
kampuraa... mikä muuten mahtaa olla tuo nysty tuossa limpun nokassa ??? ainoa tässä akselissa...
kipeet...
kiertokangen "hieman" piestyt laakerit