Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kares
Kiitokset kehuista niitä kun ei isommin oo tullu (; en tiedä miten oikeassa tieliikenteeseen katsastuksessa toimitaan mutta eikö siellä aina puhuta että tukivarsien ym.kiinnikeiden hitsaus sallittu jos on riittävän luja rakenne jne mutta teoriassahan luokat omaava hitsari ainoastaan saa hitsata kaiketi ja todistettava lujuudet jne siis jos pilkkua taasen nussitaan?
Tätä kyseistä yksilöähän ei saisi millään ihmeen ilveellä tieliikenteeseen kilpiin eli ei siirtokilpi oikeuttakaan kaiketi, mutta kuinkahan moni muu proto luokan auto on tieliikenne katsastus kelpoinen?
Toisin sanoen taas mulle selvis se miks monikaan ei haluu esitellä projektejaan netissä no mutta tätä projektia esitellään loppuun asti sai tällä sitten ajaa suunnistusta tai ei (:
Parit kuvatukset hetken perästä kunhan saan koneelle...
|
Vaikka tuolla edellä olenkin kritisoinut noita hitsattuja laikkoja en tarkoittanut etteikö laite kaikkineen olisi monelle rakentajalle hyvin ja taiten rakennettuna jopa malliksi kelpaavakin . Laikatkin todennäköisesti kestävät hajoamatta hyvinkin offikäytön, mutta hyvä olisi kisavehkeitä rakennellessa muistaa, että niiden tulis, ainakin periaatteessa, täyttää myös noi tieliikennemääräykset, varsinkin jos liikutaan yleisillä teillä. Kaikki "tee se itse ja säästin harrastajat" kun eivät välttämättä ole luokkahitsareita niin seurauksena voipi joissakin tapauksissa olla katastrofi.
Tästäkin kritiikistä huolimatta onnea ja menestystä hankkeelle.