Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45
No ymmärrän minä mitä tässä ajettiin takaa. Jarruja ei sais tietenkään hitsata, mutta kuvan perusteella rakenne on riittävän luja.
Tämän tyyppisissä autoissa on paljon ratkaisuja, minkä takia niitä ei saa katsastettua. Akselit, moottori, rengastus ym. Usein myös ohjaus ja akselien tuenta on itse tehtyä, joten niiden laillisuus on siinä ja tässä. Tämän auton alustan osista en tiedä, en ole kuvia niin tarkkaan syynännyt.
Mutta kuitenkin, aivan saatanan hieno peli...!!! Ja luulisi valmiina niin sanotusti pyrkivän maastossa.   
|
Kiitokset kehuista niitä kun ei isommin oo tullu (; en tiedä miten oikeassa tieliikenteeseen katsastuksessa toimitaan mutta eikö siellä aina puhuta että tukivarsien ym.kiinnikeiden hitsaus sallittu jos on riittävän luja rakenne jne mutta teoriassahan luokat omaava hitsari ainoastaan saa hitsata kaiketi ja todistettava lujuudet jne siis jos pilkkua taasen nussitaan?
Tätä kyseistä yksilöähän ei saisi millään ihmeen ilveellä tieliikenteeseen kilpiin eli ei siirtokilpi oikeuttakaan kaiketi, mutta kuinkahan moni muu proto luokan auto on tieliikenne katsastus kelpoinen?
Toisin sanoen taas mulle selvis se miks monikaan ei haluu esitellä projektejaan netissä no mutta tätä projektia esitellään loppuun asti sai tällä sitten ajaa suunnistusta tai ei (:
Parit kuvatukset hetken perästä kunhan saan koneelle...