Näytä yksittäinen viesti
Vanha 29.12.2008, 12:49
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Perusasetus

No kunhan nyt vaan kapinoin muutosten edessä tässä aikani kuluksi. Ei toi mutterin hitsaaminen pulttiin ole mikään ongelma ja mun hitsaustaidoilla se tod.näk on työkaluilla vielä purettavissa. Hyvä että tulee selkeät säännöt niin ei tarvitse kenenkään sitten jupista jälkikäteen. Niin ja tässähän puhutaan vain kahdesta suunnasta aukeavista luukuista eikä esim. bestopin ovista joiden kiinnitys saranoihin on plugandplay tyyppinen.

Eikä käy näin kun tässä kuvassa jossa toinen saranatappi ei ole edes paikallaan vaan jossain kadoksissa. Jouduin muistaakseni tästä hieman apukuskeja oikaisemaan että ei näin pojat. Ei itse tuossa hieman jännittävässä tilanteessa edes huomannut moista.

Oikeasti se että luukku aukeaisi kahdesta päästä on todella mitätön hyöty verrattuna esim. yksiosaiseen luukkuun.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Käyttäjä Näytä viesti
Luetun ymmärtäminen.....

Loistava ehdotus.

Ei ole todellakaan hyvä asia tämä luukkuropleemi mutta minkäs voit kun on sääntöjä alettu tulkitsemaan sopivasti kotioppäin.

Toi rastikuvat luukut ja ovet kiinni on sitten seuraava skenaario joka ei ole todellakaan minun mieleen.
Mielestäni ovia/takaovea/luukkua tulisi sallia käytettävän rastin otossa.

Yksi vaihtoeto olisi ollut että vain alkuperäiset ovet/luukut mutta sekään ei ole hyvä koska harvemmissa modi/protokamppeissa on enää alkuperäiset.

Tämän kanssa on vaan elettävä ja ensimmäisen kilpailun katsastus näyttää suuntaa.