Näytä yksittäinen viesti
Vanha 22.12.2008, 16:31
nana:n Avatar
nana nana ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 07.10.08
Sijainti: Lappi tl
Perusasetus

No ihmettelen itekkin, kun tämä oma talo kans keskellä huitsulan kuusta.. eikä muita asuintaloja olen. 1,5 kilsan säteellä.. turve suota ja mettää ympärillä.. pihasta tuonne päätielle n. 700 m, ja sen alkupäässä kaksi mökkiä.. öisen lumisateen jäljeltä piha on puhtaan valkoinen ja kuinka ollakkaan oli pihassa käyty autolla vain "kääntymässä".... sen tekee erikoiseski sekin, että tuo tie jatkuu tuosta ja tähän pihaan haarautuu erikseen vielä n. 40 metrinen osuus.. jalan jälkiä ei ollut mutta tuossa keskellä oli selkeet ajojäljet, ajettu ja sitten peruutettu ja ajettu pois.. kauppan lähteissäni sitten kattelin, niin mökkien pihoissa ei oltu käyty.. vaan oli ajettu suoraan minun pihaan....
Tänne kun ei kukaan "eksy".. oliko sitten niin että päällä olleet jouluvalot säikytti pois.. oma autokin oli suulissa piilossa.. Ja jos olisi jottain asiaa ollut, niin varmastai olisi tullut oveen koputteleen.. minun nukkuessa pihassa käyty, enkä ole heränny, koska tuonne yläkertaan ei kuulu ees linnunlaulu... Korpee tollaset, perkeles!

Vastaa lainaten