Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Ei ole mutua, vaan hinnat vaihtelee melkoisen paljon paikasta ja kuljetuskuluista riippuen. 4x4garage saksasta toimittaa nopeasti ja edullisesti jos on tavara hyllyssä, ja asiakaspalvelu pelaa erittäin hyvin.
Jenkeistä itse tuote on halvempi, mutta kuljetuskuluja tulee enemmän tai vähemmän. Pelkkä low-priority surface mail Jenkeistä on tuon painoiselle paketille helposti 300€, ja siinä ei ole vielä tullit + alvit mukana. Toki jos saat johonkin konttiin sopivasti usutettua kamat niin selviät muutamalla kympillä. Aikaa sitten turaantuu min.6 viikkoa, mutta 8-12 viikkoa ei ole mikään ihme merikuljetuksissa. Low-priority lentorahtina tulee noin viikossa, mutta hinnat on sitten jo jotain ihan muuta.
|
No niin, nyt on hyvää dataa - musta lähinnä näytti siltä, että sakut vedättää himo-katteet noista sarjoista, mutta jos kuljetukset jenkeistä on tota luokkaa niin en ihmettele.
Pitää katella palikoita sitten tuolta Kyntterien Karaakista - siis jos Rubiconia halajaa. Huonoihin kilkkeisiin on mennyt maku jo muissa harrasteissa.
Ja että 3,5" on 5" ilman vinssiä ja 60kg työvalopatteria? No, pitää piilottaa katsurireissulle akka takapaksiin ja kokemusten perusteella se olisi muutenkin perseestä jos värkit menee heittämällä leimaan, siitä puuttuu JÄNNITYS.
Sitten kun mä olen rakentanut ja vahannut tota 3 vuotta tuun vetään sen Kulmakorpeen katolleen, eikö se niin täällä kuulunut tehdä?
T AV