Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 11.12.2008, 21:01
hietsu hietsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: jkl, Finland.
Viestit: 225
Perusasetus

Näissähän J5:ssa on konekin citroenin, fiatissa oma kone mut sama laatikko ja varaosa hinnat juurikin fiat(kallis)-peugeot-citikka(halvin) ja tämä pätee jopa normi varaosa liikkeissä?
Ton vitosen rattaan oletetusta käyttö iästä kertoo sekin et ainakin jossain malleissa on laatikossa irto "luukku" josta ton rattaan voi vaihtaa. Meillkin meni -87 J5 matkailuautosta eka 170tkm ja toisen kerran 300tkm.
Korjauksessa kannatan toisen LR miehen ehdotusta:
Jos siin on vielä akselissa spooreja, niin uusit rattaan ja liimaat sen
Loctitella kiinni. Kun kiristät mutterin niin mahdollisuuksien mukaan
käännät löysät pois, siis että kun ratas välittää voimaa, on rattaan
spoorit ja akselin spoorit kiinni ja välys on toisella puolella.

Jos ei kestä niin uutta laatikkoo.
__________________
Caravaanari Land Rover
http://personal.inet.fi/koti/hietsu täällä projekti!!
Vastaa lainaten