Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro
No montas litraa biolöpöä tuli?
|
No ei litran litraa vieläkään ja voin sanoa, että löpöpula eräällä tavalla tosiaankin johtuu juuri kannabiksesta. Siellä ne ovat hamppu-kannabikseni mustina ja homeisina torajyvinä vielä pellossa, mitä ei ole vielä kunnan traktorilla käyty asiakseen pois polkemassa, loput takavarikoituina iidensalmen poliisilla. Itseni pysäytettiin asiakseen 6.10. klo 10:30 jyväskylän moottoritielle ja otettiin taas sitten A1haulla jonkun sepposeponsepon toimesta kiinni kun olin kaverilleni sanonut juuri aiemmin puhelimessa Etelää kohti pudottautuessani että aion tuoda hänelle tupaantuliaisiksi kukkia. Se oli niinkun kuulemma koodikieltä huumemyynnistä ja joka asia ei sitten bytheway kuriositeettina mainittakoon kumminkaan pitänyt paikkaansa. Autonhakureissu tyssäsi ainakin komeasti kuten myös kaikki muu arkielämä ja sovitut hommat ja tapaamiset jne ja joku saattoi urbancitymobilen bongatakin tuolloin 6.10. jyväskylän kupeessa kuopio-heinolasuunnan motarinpätkän viheralueelta, putkassa siis olin jo tuolloin ja poliisilla vesiperä. Putkasta pääsin pois vasta äskettäin, 25 vrk meni tällä kertaa ja ihan oikein parikin kertaa kysyttiin, että "tunnustatko", mutta kun ei oikein nyt tällä kertaa napannut tunnustelemiset eikä tunnustelut vaikka kuinka pidätysvankeudella uhkailtiin(esitutkintalain vastainen teko mm.). No nyt "vähän" on vielä voimat poissa ja olo kuin puulla päähän lyöty, eli nämä nyt kai sitten on niitä paljon puhuttuja kannabiksen haittavaikutuksia (välillisiä??) vaikka huumetestit (kyllä, nekin tehtiin ihan oikein verikokeen kera) olivat puhtaita tottakai. Melko skitsoa menoa, johtuneeko sitten itsestä, mene ja tiedä. Alan jo sisäistämään itsekin, että olen varmaankin sitten ihan huono ihminen ja täysin epäkelpo yksilö.
Suurin harmi tässä oikeastaan on se että olen mm. ns. "poliisimyönteinen henkilö", joka haluaa uskoa poliisin tärkeään tehtävään yhteiskuntajärjestyksen ylläpitäjänä ja yleisen järjestyksen valvojana, ja meinaa pettyä pahemman kerran kun moista joutuu katsomaan, kun melkoisen törkeä ylilyöntihän tuo nyt oli eikö vain sepe. KRP:n pääosastolle ruusuja niistä muutamista fiksuista hyvän poliisitavan mukaisista tekemistänne asioista jotka ovat jo näitä asioita tutkiessa esiin tulleet.
Voisi sieltä saada pellosta ehkä ylös vielä 50-70kg KANNABIS SATIVA-kasvin siemeniä (HUOM!), mutta tohtineeko tuota määrää käydä puristelemaan bioöljyksi kun voi olla siemenviljasta todella iso pula sitten tulevaa kasvukautta ajatellen jos on enää jäljellä peltoa mihin niitä laittaa.
Jännän juoksevaa se tuo hamppuöljy kyllä on ja ah niin ihanan vihreää, käy tämmöisen yli-intoLuonnonsuojelijan värisilmään kerrassaan kivalla tavalla
Seikkailut jatkuvat