Näytä yksittäinen viesti
Vanha 14.11.2008, 09:52
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Minullapa on nyt heittää ihan faktaa kehiin. Eli syyskuun alussa eräs sälli tuli minun tontille meuhkaamaan. Tunnen kyseisen kaverin entuudesta ja en halua sälliä tontille silloin kun se on kännissä, kuten tuolloin se oli. No minä soitan poliisit paikan päälle. Kaveri ei suostu poistumaan tontiltani kehoituksista huolimatta. Tuo karu totuus kun sille iski että poliisit on tulossa niin kaveri ottaa veitsen esille. Sitten tuleekin puhetta että nyt kuolen ja talo palaa sun muuta perus settiä. Tässä vaiheessa ilmoitan että jää tontille jos haluat ja lähden ravaan naapuriin kaveri perässä. Jossain vaiheessa se sitten unohti tuon perässä juoksemisen ja jäi notkumaan tontille. Naapurista sitten ilmoitin että nyt siellä heilutaan jo puukon kera. Ilmeisesti tuossa vaiheessa poliiseille tuli hieman kiirus ja ei siinä kauaa mennyt kun ne oli pihalla, kaveri raudoissa ja poistettu onnistuneesti pihalta.

Eilen olin tuosta vielä oikeudessa. Kovasti kaveri kehui ennen tuota oikeuden käyntiä kuinka hän ei tule saamaan siitä yhtään mitään. Suomen laki kun on tehty suojelemaan kriminaaleja niin itselläni oli täsmälleen sama odotus. Mutta kaveri saikin 2v ehdollista laittomasta uhkauksesta Mitään korvauksia en itselleni hakenut, koska en kuitenkaan sellaisia olisi koskaan saanut. Sen asianajaja kyllä laskutti sitten senkin edestä..

Lopputuloksena voin todeta että täyttä verorahojen haaskausta tuollainen oikeudenkäynti. Kaveri oli homman myöntänyt jo etukäteen niin miksei joku poliisi tms. voi suoraan antaa tuomioo että lähde siperiaan kärsimään 10v vankeusrangaistusta toilailuistas. Oikeudessa se sai puhua täyttä paskaa mikä ei pitänyt paikkaansa missään vaiheessa, eikä puheet täsmännyt kuulustelupöytäkirjoihin. Nyt veronmaksajat joutuu kaikki nuo oikeudenkäynnistä aiheutuneet kulut maksamaan. Kaveri kun on työtön ja omaisuutta ei ole niin se ei ikinä tule maksamaan mitään sakkoja tai korvauksia. Sinällään perin typerää antaa sakkoja tuossa tapauksessa. Se pyyhkii persettään niillä sakoilla.

Mutta noin sen nilkin voi poistaa pihalta ihan oikeassa elämässä.

Viimeksi muokannut Nerd-O : 14.11.2008 09:56
Vastaa lainaten