Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 12.11.2008, 22:20
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Jamantin pajalla ei käsittääkseni hitsata lainkaan, ja ainakin meilläpäin on katsastuksessa tähän saakka hyväksytty asiallisesti akseliputkeen hitsatut jarrusatulankiinnikkeet. Palataas asiaan, onko siis ihan sama mikä akseli Grandissa on ja kiinnikelaipat sattuu D35 akseliin? Studien pituudesta ei tarvitse huolehtia kun akselissa on jotkut mitkä lie muka vahvemmat vetarit joissa pitkät studit. Käsijarru ilmeisesti kaikissa levyjarrullisissa Jeepeissä erillisillä kengillä? Käykö XJ:n orggis vaijerit suoraan? Miten ZJ ja XJ paineensäädin eroaa?

Blan B: Miten saada jarrukengät kestämään yli 1000km metsäkäyttöä? Kolmannet kengät loppu tämän kesän aikana, ja jarruja on avattu ja putsailtu enemmän kuin hermot kestää.

Vastaa lainaten