Nyt on sitten koko turboviritys kiinni autossa kaikkine letkuineen. Pientä vuotoa noissa vesilinjoissa etenkin siinnä mikä on koneen päällä t-haaralla. JOKAINEN haara vuotaa! Täytyy vissiin vähän kiristellä. Niin se öljynpaluu tulee öljypohjaan ja pienin halkaisia on jotakin 15mm. Riittääkö? Tossa kun sain vehkeen käyntiin niin mietin että pitäisköhän jotenkin testata tuo, että turbo varmasti saa öljyä. Helpoin vissiiin on ottaa vaan paluu öljypohjasta irti ja sittenhän sen jo näkee. Sen huomasin että kun koekäynnistyksen aikana polki vähän kaasua niin öljynpaine heittelehti aikalailla (vanha mittari) ja uusi mittari meni heti pohjaan jossa asteikko on 8 kiloon asti. Onko se huono jos öljynpaine turbolle on otettu myös samasta?
|