Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 06.10.2008, 22:47
MattiH:n Avatar
MattiH MattiH ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 18.07.08
Sijainti: Raahe
Viestit: 340
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa Näytä viesti
Omakohtaisia kokemuksia on suskan koneen tappamisesta upottamalla.
Jos siis oikein ymmärsin niin moottori oli käynnissä veteen ajettaessa ja sammui yht äkkiä? Jos näin niin melkoisella varmuudella on vettä mennyt imupuolelta männän päälle ja kiertokanki ja/tai venttiilit saaneet kipeää.

Ota nyt ensin vaikka tulpat pois ja mittaile puristuspaineet. Suosittelen kuitenkin kanne irroittamista ja mäntien yläkuolokorkeuksien mittaamista.
Joo sammui tai sammutin ite, ei jäänyt mieleen ko säikähin keulan yhtäkkiä humpsahdettua luultua syvemmälle. Puristuspaineiden mittaamiseen on olemassa kai jokin laite, kalliskin vai?? Mitä yläkuolokorkeuksien mittaamisella saa selville, kiertokangen mahdollisen "kierouden/vääntymisen"?? Saa nähdä mitä tästä vielä tulee ku ei oo tullu koskaan minkäänlaista moottoria purettua...
Vastaa lainaten