Viestiketju: Taas joku hullu....
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 25.09.2008, 19:45
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Saija Näytä viesti
Itse nähnyt kasvattajanuralla kyllä muutaman sellaisen tapauksen, joiden vanhemmille piti suositella pelien ikärajojen noudattamista ja pelitaukojen pitämisiä...

Mutta onko netin poistaminen/kieltäminen oikea ratkaisu? Minun mielestä ei. Mutta miten voidaan varmistaa, että tämä jäi viimeiseksi kerraksi... Siinä onkin jokaiselle vanhemmalle / kasvattajalle mielenkiintoinen kysymys pohdittavaksi...
Kait se olis hyvä ihan poikkeuksetta vanhempien noudattaa ikärajoja ja valvoa pelaamistakin.
Netin/aseiden/pelien/television kieltämisestä oli jossain mun mielestä aika osuva mielipide. "Mennään siitä mistä aita on matalin"
Entä jos poliisi olisi todennut että aseenkantolupa perutaan? Olisiko ampuja marssinut poliisilaitokselta suoraan ammuskelemaan ihmisiä vai luovuttanut aseensa kiltisti pois? Vaikka lupaa ei olisi ikinä myönnetty, aseen oikeasti haluava olisi varmasti sellaisen jostain saanut hankittua. Ja jotkin ihmiset on todella lahjakkaita valehtelemaan ja antamaan itsestään oikein fiksun kuvan, vaikkapa poliisille.
Vastaa lainaten