Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 20.09.2008, 23:47
terppi terppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.06
Sijainti: Parainen, Finland.
Viestit: 419
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja burton Näytä viesti
keskittävä napa, oikea vanne, rengas liikkeessä asennettu, kiristetty momenttiin, jälkikiristetty päivän ajon jälkeen, tarkastettu uudelleen parin viikon ajon jälkee ja meni noin 3-4kk (n.40-50tkm) ja perkele meinasi vauhdissa irrota, alkoi kolisemaa ja vedin parkkii vikaa etsimää ja pöläri irti ja kaikki 10 mutteria pyöri sormilla. kyseessä oli rekan eturengas, ainoa kerta 6v aikana kun mutterit on itsellä löystyny, eli ottaa nyt sitte selvää et väliä vai ei sillä keskireijällä? tosin ton tapauksen jälkee oon tarkastellu kerran kuussa avaimella ja päivittäin silmämääräisesti ettei mutterit putoile...
Yhessä firmassa, jossa oon välillä vierailevana tähtenä hommissa, niin on sellaine vaihtolavapeli, jossa eturenkaan pulteissa on sellaiset keltaiset muovit, jotka laitetaa vastakkain kahteen peräkkäiseen pulttiin. Ja niistä näkee, jos pultit (eiku mutterit) on liikahtanu.
Noissa taas ei ole muuten kartiota muttereissa. Ehkä niissä lienee merkitystä. Eikä ole muuten muovisia holkkejakaan vanteen ja navan välissä.

E:Eiku sulla oliki tossa keskittävä napa... Noo.. Enivei.
Vastaa lainaten