Periaatteessa tuota voisi varmaan tehostaa nostamalla liftillä kuskin kyljen ylemmäs.
Korkeus ero nestesäiliöstä nipattomaan kulmaan (pelkääjän puoli) olisi suurempi ja ilma nousisi nipalliseen (kuskin puoli) helpommin.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa
Itse olen todennut melko hyväksi ilmaus keinoksi suzukissa maan vetovoiman. Linjat kun on tyhjinä niin ilmausruuvit auki ja alkaa kaatamaan vain nestettä säiliöön. Josen aikaa kun valuttelee niin johan alkaa nestettä tulemaan nipoista. Ja ompa tuolla keinolla joskus tullut niin hyvät että leimallekin on kelvannut.
SJ410:n ilmaamisessa on muistettava ilmata myös tuo nimenomainen jarrupaineensäädein. Sinne yleensä jää ilmaa jos jää.
Ja onnistuu se ilmaaminen putken löysäämiselläkin.
|