Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee
sehän tässä ihmetyttää, että siirtymillä vaaditaan kaikkien oloa kilpa-autossa, onneks en ole niin jäyhä, että alkaisin pohdiskella kilpa-autojen paikka-lukuja...
mun mielestä asiaa kannattais ajatella myös muilta kanteilta, esim nämä lavalla mitenpäin sattuu tyyliset kuskaukset ei kyllä hyvältä näytä esim siirtymillä 80 kmh nopeuksilla... en hämmästyis, vaikka näihin joku jossain puuttuis ihan virkansa puolesta - täähän on jollain verukkeella sääntöryhmän tulkintaa tämä lavalla/lisäistuimilla kuljettaminen
ja Taksin käytön ulkopuolisuudesta en tiedä, hämmästelen vaan, millä rastialueelta saa liikahtaa hakemaan huoltoautoa, saaks kilpurilla muuten vetää traileria, jossa on huoltoauto tai mopo, tai mönkkäri, tai jopo, kisan aikana ?????????????????
vai onko ainoa tapa ilmoittaa myös huoltoauto kisaan, ilman tarkoitustakaan viedä sitä rastialueelle, mihin luokkaan menee esim pakusprinter, tai kuorkki...
jos näin on, haiskahtaa rahastukselta... eihän tästä nyt tule syy alkaa boikotoida myös suunnistuskisoja - eihän...
|
Jos kilpailijat saisivat ajaa huoltoautoa niin silloin on helppo alkaa kiertää sääntöjä.
esim.kilpuri hj,
5 kilpailijaa paikkaluvun mukaan.
kolme kilpailijaa ajaa huoltoautoa kaksi ajaa kilpuria,kaikki ilmoitettu kilpailijoiksi.
Alueelle tullessa pari jää huoltoautoon lepäämääm ja kolme ajaa alueen läpi...seuraava alue ja sama juttu pari jää huoltoautoon nukkumaan ja muut aja alueen läpi.....
Kuka kerkiää valvomaan sitä että kellä on oikea huolto jotka saa levätä kisan aikana huoltoautossa ja ketkä ovat kilpailijoita jotka ei saa levätä kilpailusuorituksen aikana huoltoautossa...
Olis ihan hemmetin helppo kierrättää porukkaa ja pitää kokoajan levänneet äijät kilpurissa...