Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ossi_p
jos säännöissä olisi että kuva on otettava ovet ja luukut kiinni loppuisi tämä kikkailu eikä tulisi sääntötulkintoja luukuista
|
Takaluukut tuntuu olevan sitä kikkailua, ovista harvemmin mitään "ylimääräistä" hyötyä saa?
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ossi_p
eikä tällaisia suosituksia jos kerta kuvat tullaan hylkäämään sanotaas se suoraan ennen kisaa
|
Kyllä säännöt sais olla yhdessä paikassa, eikä hajallaan tyyliin säännöt, usein kysytyt kysymykset, offipalstalla muutama topic ja omat/kaverien kokemukset kisoista ja sääntötulkinnoista.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee
Tämä kohta:
"
Kysymys kilpailijoista ajamassa huoltoautoa tai sillä matkustamassa:
"Kilpailija ei saa ajaa huoltoautoa, kaikki kilpailijat ovat koko kilpailun ajan mukana kilpa-autossa. Mikäli kilpailijoilla on pakottavaa tarvetta ajaa huolto-autoa tai olla sen kyydissä (esim. kilpa-auto on rikki), niin siihen on etukäteen kysyttävä lupa kilpailun johdolta."
... kyllä hämmästyttää, mitä haittaa asiasta on ja kenelle ? tuntuu "pieniä" tiimejä kohtaan "kiusanteolta", ettei huoltoautoa saa ajaa alueen lähelle, toki on aina hyvä suosia Takseja  - paikallisen tolpan numero sitten myös kilpailuohjeeseen - ugh !
|
Jos kilpailija sais ajaa huoltoautoa, niin enää ei tarttis murehtia kartturien kuljettamisesta kilpa-autossa. Vois asentaa jotain bj:n tai lantikan takapenkkejä pieniin koloihin mihin ihminen mahtuu ryömimään, eihän kolmannen kartturin tarvitse rastialueella autossa istua.. Jos tiimissä on vaan kuski+kartturi, vois se kartturi kuskata huoltoauton rastialueelle. Jos taas kuski+2 kartturia, voi sen toisen siirtää pelkästään huoltoon..
Ehkä vähän turhaa tuo kilpailun johdolta kysely kun kilpailijoita kuljetetaan, vai onko aikomuksia kieltää tätä jostain syystä? Huoltoautossa ei välttämättä tarvitse olla tekniikasta perillä olevaan henkilöä, jos voi kuski hypätä kyytiin ja selittää itse korjaamolla mitä tarvitaan.