Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter
Tarkoituksella nyybinä, kun puhuu paskaa? Tietenkin katsastuksessa merkityt korjauskehotukset näkyvät otteella, poliisin tekemät merkinnät näkyy uudessa otteessa, jos käy ne kirjoittamassa järjestelmään asti.
Eikä se kokomerkinnän hiominen sinänsä auta, kun renkaassa pitää olla kokomerkintä.
|
Oli miten oli ei tullut mitään merkintää, kävin katsastamassa autoni 12.08.2008 ja katsuri kirjoitti kuulakärkikynällä otteeseen että tuulilasi vaihdettava 12.09.2008 mennessä, joten ajoin seuraavaan konttoriin ja kerroin että olin juuri käynyt katsastamassa autoni ja rekiteriotteeni autoon hävisi, ei ollut muutakuin ilmoitusosa jäänyt...
Sain uuden otteen ja siinä EI OLLUT mitään merkintää !!!!
(kuka teki väärin, en tiedä?)
Polliisi teki merkinnän toisen auton otteeseen, kun oli molemmat takalamput rikki. No poistin auton tieliikennekäytöstä ja kun otin sen uudelleen käyttöön, kas kummaa merkinnät oli hävinneet.... (edelleen takalamput hajallaan) ja auto on vielä leimassakin (tosin seuraavaan katsastukseen joutuu ostamaan uudet takavalot (kysehän on siis koko lampuista, ei hehkulampuista)
rengasjuttu on sillee ettei ETELÄN poliisit viitsi vaivauyua renkaita katsomaan, jos kulutuspintaa vaan löytyy.
Edelleen nyybinä (nämä sattui minulle, enkä minä sille mitään voi)