Näytä yksittäinen viesti
Vanha 20.08.2008, 22:11
ILE:n Avatar
ILE ILE ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 07.07.05
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja osilpi Näytä viesti
Kuvista ei oikein varmasti nae, joten kysytaan. Onko tuossa etupaan kiinnityksessa kierreosaa tms, joka antaa akselin kiertyessa liikevaraa, vai onko siina pelkat puslat. Ts joustaako pelkat puslat tarpeeksi. Onko ihan normi jousien riipukkeet vai mitka.
Se "kierreosa" on M20 kokoinen pultti josta on pätkästy kierteet pois ja vastapuolella muistaakseni
M24 mutteri josta porattu kierteet pois. Takana on työntövarren pää joka siellä pyörii.
Jousien riipukkeissa on offroadtarvikkeesta hankitut rasvattavat tapit ja puslat.

Lainaus:
Mita kokoa ne katkeilleet pultit ovat olleet niin edessa kuin takana. Tietaisi sitten omassa projektissa laittaa jareammat tai lujemmat.
12mm 8,8 molemmissa akseleissa. Tiiä kestäiskö kovemmat paremmin, 12,9?

Lainaus:
Etuakselilla traction bar nayttaisi olevan kiinni vaihteiston kannatinpalkissa. Itse en siihen voi pohjapanssarin vuoksi kiinnittaa, joten ajattelin tehda kiinnityksen mahdollisesti itse panssariin, kanttauksen kohdille. Pitaisi kestaa, mutta hieman vaikeuttaa panssarin i+a.
Onko tuo taka-akselin kiinnityspalkki itse lisatty, kun ei alkuperaiselta nayta.
Lisäsin sen palkin sinne itse, nyt jos tekisin niin veisin sitä enemmän keulaa kohti että sinne mahtuis
pitempi traction bar ja alaputken alemmas että se suojais kardaania paremmin.

Lainaus:
Eli teit molempiin periin murikan ylapintoihin uudet tayttoproput. Saiko siihen kuoreen kierteytettya suoraan vai hitsasitko mutterit tms.
Pelkästään etumurikkaan kun ei takana sitä tarvinnu niin pystyyn kääntää. Kartio kierteinen M14 kokoinen proppu jostain jäi käsiin niin sen sinne ruuvasin.

Takana nuo mitat on työntövarsi päästä ylempään reikään 89cm, alempaan 84cm ja akselin puolella
reikäväli on n.15cm.
Vastaa lainaten