Näytä yksittäinen viesti
Vanha 18.08.2008, 18:40
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka Näytä viesti
Mulla ei oo mitään tavoitteita. Ainahan joku on jonkun tekstin kirjoittanu. Eikös topikkien idea oli kirjoittaa some shit ja katella mitä porukkaa tuumaa?
Joo... Kyllähän kirjoitetut tekstit yleensä ovat jonkun kirjoittamia. En kuitenkaan ymmärrä, miksi kerrot omanasi tuota tarinaa, joka hyvin todennäköisesti ei sinun ole? Olisiko asia niin, että olet tuon tekstin jostain bongannut ja päätit esittää sitä omanasi? Ikäänkuin omakohtaisena tarinana julmasta naisesta..

Ja mielestäni topikkien tarkoituksena nimenomaan ei ole kirjoittaa jotain paskaa ja katsella, mitä porukat tuumaa.. Moderointi kun aina silloin tällöin huutaa turhista uppauksista, sun muusta, niin aika turhaa täytettä tällainen soopakin on. Valitettavasti teikäläinen suoltaa juurikin sellaista sontaa, jota ei täältä oikein jaksaisi lukea, puhumattakaan sitten siitä, että jollain tavalla modetkin tätä joutuvat valvomaan. ChitChatin tarkoituksenahan tietty on, että tietynlainen vapaa ja offista eriytyvä keskustelu viriää, joku raja siinäkin pitäisi säilyttää.. Ja kuten jo aikaisemminkin sanoin: Mikäli sinulla olisi edes jotain järkevää kommentoitavaa noihin toteamuksiisi, voisin mieltää nämä aloittamasi keskustelut edes jollain tapaa asiallisiksi. Vaan kun et ole mielestäni pystynyt lausumaan mitään viisasta, niin pakkoko on edes aloittaa keskusteluja.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka Näytä viesti
Ihan hyvin mä omasta mielestäni oon kaikki perustellu. Kundi hei mulla on ollu kiireitä en kerkee joka paikkaan kommenttia suoltaa.
Mutta nyt sain 2 foorumilta bannit niin on aikaa keskittyä tähän mestaan!
Milloin olet perustellut ja mitä? "Väkivaltaa ei olisi, jos kaikilla olisi aseet" -ketjussa mellastit ja mölisit jonkun kokoontaitettavan konepistoolin puolesta. "Rambo" -ketjussa onanoit veren ja suolenpätkien nimeen. "Mielenterveys" -ketjussa et ole osallistunut keskusteluun millään tavalla ja tässäkin ketjussa osallistumisesi laatu on ollut ihan diipadaapaa..

Jos jotain hiemankaan provosoivaa ja yleistävää aloittaa, niin silloin on parempi repiä sitä aikaa niihin kommentteihin, minkä lisäksi kommenttien laatuun kannattaa hieman panostaa.

Ja pitäisiköhän sinun ottaa noista banneista ihan oikeasti opiksesi?
Vastaa lainaten