Näytä yksittäinen viesti
Vanha 18.08.2008, 15:28
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalle Näytä viesti
Olipa hyvä, että mm. Inkkari ehti kommentoimaan.

Palaan nimittäin ilman edittiä vielä tuohon topikkiini.

Eli kenties pahempaa, kuin itse sekopäinen jutustelu, on juurikin se, että mitä ihmeellisimmällä keskusteluketjulla yritetään saada porukka toistensa kimppuun.. Muistellaanpa Lekan aikaisempia keskusteluja. Monessako aloittamassasi keskusteluketjussa olet itse laittanut aloituksen lisäksi mitään järkevää kommenttia. Valitettavasti, kuten Inkkarikin tuossa jo totesi, nämä keskusteluketjut ovat lähes poikkeuksetta kääntyneet sinua itseään vastaan. Huomasit sitä, eli et.. Minulla ainakin hekilökohtaisesti tulee sellainen inhoreaktio, kun luen useimpia aloittamiasi viestiketjuja.. Ja nyt tietty joku kiljuu, että pakkoko niitä on lukea. Samaan syssyyn minä puolestani sitten kiljun, että pakkoko sellaista tuubaa tänne on tunkea, jota ei voi lukea. Eikös joku Suomi24nen vois olla sellaisen sonnan paikka. Itse olen ainakin pitänyt Offipalstaa aivan asiallisena keskustelupaikkana. Turhanpäiväinen provosointi ja oman sekopäisyytensä ylpeä esitteleminen vaan pikkuhiljaa on nakertanut tämän palstan suosiota, ainakin minun silmissäni.. Valitettavasti Leka on yksi näistä ylpeistä temmeltäjistä. Eikä siinä kenties olisi mitään senkummempaa, mutta kun noihin aloitustopikkeihin pakkaa aina joku heittämään kommenttia. Vähän niinkuin minä nyt.
En minä ole tappelua lietsomassa, ei ole minun vika jos kundit rupee painimaan asiallinen topicin takia tyhmyyttään. Joka ketjuun tyrkin järkevää kommenttia. Kuules kundi, sinä taidat itse olla em. häirikkö ja trolli kun tulet sotkemaan asiallisen mielenterveys ketjun minua pilkkaamalla. Jos et kestä että kirjotan tänne topicin pari kuussa, niin vaihda palstaa. Minun tarinoitahan ei välttämättä ole pakko lukea, vai pakottaako äitisi?

Lainaus:
sitten kiljun, että pakkoko sellaista tuubaa tänne on tunkea, jota ei voi lukea.
kenties tyhmin kommentti pitkään aikaan tuo. kundi valittaa mun paska topikeista ja silti haluaa lukea niitä.
opettele itse hillintää elä lue kaikkea, se on ihan hyvä asia joka päiväisessä elämässäkin.

Viimeksi muokannut VonLeka : 18.08.2008 15:31
Vastaa lainaten