Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön
Tuosta napojen kääntelystä en rooman katollisen kirkon kanssa ole ihan samaa mieltä. on nimittäin huomattu että kaikissa hojareissa ei ole uutenakaan sama pinjonin kulma kun olen omaani kahteen muuhun verrannut. mutta jos pinjoninkulmaa täytyy radikaalisti kääntää on napojen kääntö kyllä edessä. omassani en sitä joutunut tekemään ja pelaa ihan kohtuuullisesti
|
Ei pidäkkään olla kaikissa sama, vaan niissä joissa on uutena ollu tavalliset ristikot molemmissa päissä, pitäs olla sama nivelkulmaki molemmissa päissä, ja niissä joissa on ollu uutena tuplanivel jakiksen päässä pitäs olla pinioni suorassa kardaanin kans.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter
Onko tässä nyt menny asiat vähän sekasin, vai olenko ymmärtänyt väärin?
Eli ohjausvarren mutterit oli löysällä, josta seurasin ohjauksen "jumiutuminen", jonka jälkeen auto karkasi ojaan ja törmätessään penkkaan lehtipakka antautui. Josta sitten seurasi öljynsuodattimen ja toisen lehtipakan hajoaminen? SOA varmasti vielä avusti lehtien vääntymiseen, olishan sitten voinu mahdollinen traction bar antautua tai akseliputki vääntyä jos jouset olis pysyny ehjänä. Ehkä oli onnea kun etukardaani ei ollut paikoillaan, olis voinu vaikka tuupata jakolaatikon hajalle?
|
Näin mieki ymmärsin/päättelin.