Tyhjentävän vastauksen jo saitkin...
Oikeastaan ainoa haitta rikkinäisen lämmittimen autossa kiinni pitämisessä on se,
että kun lämmittimen palopesä riittävästi kosteuden takia ensin hapettuu ja sitten syöpyy puhki asti,
niin silloin pääsee auton omat pakkasnesteet lämmittimen palopesän & pakoputken kautta
lorisemaan maahan asti. Harvinaisia tapauksia, mutta näitä sattuu aina muutaman vuoden välein.
Eräälle perhetutulle oli vaihdettu Pajeroon kokonainen tehdasuusi kansi (koska nämä ovat muutenkin kulutustavaraa),
niin vasta koelenkillä seppä oli huomannut nesteiden karanneen koneesta naftalämmittimen pakoputken kautta.
Webasto ei ollut toiminut siinä autossa pariin vuoteen, ja sitten kun kansi halkesi ja päästi kunnon paineet
vesitilaan, niin sen ansiosta oli myös tämä pilalle syöpynyt Webaston palopesän seinämä mossahtanut sisään.
Pelkällä palopesän ja puhallinmoottorin uusimisella sekin lämppäri tuli kuntoon...