Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HJ60
3: mun puolesta ihan sama, mutta sanotaan vaikka niin että ovia saa aukoa että numero näkyy paremmin, mutta rasti otettava suljetusta luukusta/ovesta kiinni pitäen.
Tietenki suunnistuksen kovin luokka vois olla joku traktoriluokka, jos saa trialprotopelin rekisteröityä traktoriksi niin sillonhan sillä saa ajaa tiellä.
|
Ovet auki, mutta niistä ei saa pitää kiinni.. Onkohan turhan monimutkaista?
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska-tehtaalta
Otetaanpa kantaa kahteen ensimmäisistä.
Maksimi osallistujaluku voisi olla ihan hyvä, vaikkapa kolme.
Jos autossa olisi yli kaksi henkeä (max. kolme), niin autokunta ei saisi käyttää apuvälineitä kuvauksessa.
Mikäli autossa olisi kilpailun minimi osallistujamäärä kaksi, niin kuvausapuvälineen käyttö olisi sallittua.
|
Miksi niitä apuvälineitä ei saisi käyttää?
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Zamppa
Yhdyn myös noihin sääntöihin pitäisi saada muutoksia. Esim kuinka monta autoa on original luokassa OIKEESTI original? Original luokan sääntöihin:
1. Korotukset pois.
2. Ainoastaan 1kpl vinssi.
3. Autossa max 2kpl kuski + appari
Sekä yleisiin sääntöihin
1. ovet ja luukut pidettävä kiinni rastia ottaessa
2. park fermee alueella kaluston korjaus/huoto kielletty
|
Jossain englannin winch challenge(?) säännöissä oli rajoitettu apuvälineiden määrä. Eli jokainen akselilukko ja vinssi laskettiin apuvälineeksi, joita maksimissaan esim 2. Eli vaikka lukko taakse ja vinssi eteen, tai ilman lukkoja vinssit molemmissa päissä.
Park ferme huoltokielto kuulostaa taas turhan viralliselta, ei varmaan ole keneltäkään pois jos joku vähän läppärin johtoja siellä virittää tjsp. Mutta auton käyttämistä vois rajoittaa. Auton saa käynnistää kerran + 5min ennen omaa lähtöaikaa saa auton käynnistää ja jättää käymään. Ohjaajakokouksen aikana käynnissä olevasta autosta -100 pistettä sakkoa.