Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 04.06.2008, 20:06
Tojo4wd:n Avatar
Tojo4wd Tojo4wd ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 04.07.03
Sijainti: Pirkanmaa/AKAA, Finland.
Viestit: 2.194
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Visa Näytä viesti
No se nesteen pinta ei vajene liian alas, ja lamppu ei syty jos kierroksia on tarpeeksi (n.1500-2000)

Samahan se sille valolle olisi jos jarrut pelaisi kuten pitäisi mutta kun eivät pelaa.
-Eli poljin pysyy jämäkkänä mutta jarrutusvoimaa ei vain ole.

Kokeilen nyt seuraavaksi tuota kuormansäätöventtiilin ohitusta kunhan kerkeän auton alle, katsotaan tosiaan olisiko sillä merkitystä asiaan.
Viittais kyllä alipainepumppuun jos valo ei kierroksilla syty.
Kun toi valo myös ilmoittaa jos alipainetta ei riitävästi.
Ja diiselissä yleensä syttyy valo jos tyhjäkäynnillä polkee jarrua nopeesti useesti mikä on normaalia.

Mutta kannattaa katsoa alipainelinjat kanssa koska sieläkin voi olla tukoksia tai liian löysiä letkuja jotka menee lyttyyn.
__________________
#################
Tää on ihan helpporeitti.
#################
Vastaa lainaten