Sylinteriryhmän, kannen ja akselien koneistukset, turbon korjaus, suutinten korjaus maksoi noin puoltoista tonnia.
Mäntien hinta tappeineen Toyotalla on yli puoltoista tonnia, ausseista saa halvemmalla.
Tiivisteet, männänrenkaat, laakerit, kk-puslat sun muut maksoi vajaan tonnin, osa ostettu Roodogs nimisestä firmasta Australiasta.
Moottorinorsu Tuurista Keskiseltä ja moottorin kasauspukki halpistavaratalosta maksoivat noin parisataa yhteensä, ne olivat kannattava hankinta ja työ helpottui huomattavasti. Ne saattaa toimia hetikin mutta saa toimiviksi ainakin jos on itsellä mahdollisuus vahvistushitsauksiin.
Hakusanalla "hihnapyörä" saatat löytää aika laajan tietopaketin 12-HT:n perusrempasta
Onnea matkaan, 12-HT on hyvä kone
|