Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 20.03.2008, 10:57
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Tere.

Visco on se heikoin lenkki tosiaan, silokoniöljyt palaa sisällä liimamönjäksi ja silloin on neliveto päällä koko ajan ja silloin niitä laatikoita menee rikki.

Silikonit pitäis vaihtaa n.100 000km -150 000km paikkeilla varmuuden vuoksi niinkuin normaalistikin vaihdellaan muita öljyjä vaikkei VAG sitä kerro.

Renkaita saa olla tarkastamassa kokoajan koska se vaikuttaa viscon/etuperän
toimintaan kautta rikkoontumiseen.

Vanteiden ET 35-45 taitaa vaikuttaa paljon mitkä kummit päällä mahtuu pyöriin koteloissa ja sitten viel kaarien avarrus/levikesarja antaa lisätilaa niinkuin alkuperäisissä 16" Syncroissa.

Jack

[img][/img]

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten