Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 18.02.2008, 21:53
kaskinikki kaskinikki ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.08.07
Sijainti: eteläpohjanmaa, Finland.
Viestit: 56
Perusasetus

noh noissa nissanin ns.urheiluautoissa on kyllä sellanen kuristinpala ainakin vakiona tuossa turbon öljytuloputkessa.

se on noissa japseissa ainakin ollut sellanen metallinen palikka joka toisesta päästä ruuvattiin lohkon öljykanavaan ja sen toisesta päästä lähti tuo jarruputki tyyppinen turbon tuloputki, sielä palikan sisällä vain oli pieni reikä josta öljy virtasi öljyputkeen(3mm.jollei pienempi)

tossa on se ideana ettei se öljynpaine vaikuta siihen prätäämiseen vaan se määrä mikä pääsee virtaamaan vapaasti turbon läpi, toihan on varsin ahdas läpi mistä öljy kulkee eli jos ökäpumppu suoraan ruuttaa täysillä öljyä sinne turbon kanavaan niin ei se pääse tarpeeksi vapaasti virtaamaan paluuputkeen, sen takia se tuppaa laakereiden välistä väärään paikkaan.



Vastaa lainaten