ei siinä muuta o ku revit syylärin irti et tulee tilaa sit laturin-vesipumpun hihna pois ja tietenki tuuletin ropelli pois,sit alapään siiva joka tais olla kuusiokolopulteilla kiinni siinä jakoremmin hampirattaas joka tulee kampiakselille,jos kiintee siiva niin naama irvees se keskipultti pois et saa siivan irti se ruukaa olla tiukalla.sit vaan koppa mäkeen ja pyörität merkit kohal jahka vartin verran metästät niitä pinttyneen öljytöhönän seasta.sit kiristin löysälle ja remmi pois.kasataan päinvastasessa järestyksessä mut huomioi kuuen remmin kiristyksessä se että löysät tulee oikeelle puolelle kiristintä,ettei jako mene yhellä hampaalla pieleen.ja kiristinpitää luonnollisesti vaihtaa remmin mukana.se on helppo homma kun hiukan tutkailee tilannetta.
*kyllä raaka voima älyn voittaa*
|