Eipä ole vielä rahaa vaihdettu koneesta. Molemmat 2.8TD ja 3.3D olisi saatavilla hilkkeineen. 2.8 vähän uudempi ja köykäisempi, siksi sitä ajattelin.
Koneen suhteen kaksi tärkeintä asiaa olisi juurikin luotettavuus, sekä toiminta vähän kurjemmallakin kiisselillä. Autolla on nimittäin tarkoitus taittaa pitkiäkin taipaleita sivistyksen ulkopuolella, eikä sitä aina tiedä millaista kuravelliä tummat miehet tankkiin valuttavat.
Trolli 2.8 koneella tuntuu olevan suht suosittu matkailijoiden keskuudessa, joten tästä päättelin sen myös kestävän. 3.3 ilman puhallinta on varmaan vahvempi tekele kuitenkin. Teholle ei nyt hirvittävää tarvetta ole, kunhan matka ei katkea niin se riittää. Mikään kiire ei ole edes valita kun joutavathan nuo hallin nurkassa lojumaan.
Kommentoikaa vaan kaikki jos jotain tulee mieleen.
Vielä nousee.
|