Näytä yksittäinen viesti
  #12  
Vanha 17.01.2008, 13:46
RH RH ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 86
Perusasetus

Malttia joo ja katsele rauhassa missä ja minkälaista maastoajoa harrastat ja haluat tehdä.
Vinssillä ja rengasmuutoksilla ja hiukan suojaamalla pärjää jo kummasti. Jos lukkoa haluaa niin Detroit Locker taakse ja Truetrack eteen on kuulemma aika hyvä systeemi ja "edullinen", eikä ole piuhaa putkea jne hässäkkää vaan kaikki pelaa automaattisesti (ks. Ashcroft Transmissions ja Great Basin Rovers). KAM/ARB varmasti hyviä vaihtoehtoja ja silloin perät avoimia tiellä. Truetrack on ilmeisesti tielläkin ajoa parantava ratkaisu ja säästää voimansiirtoa vrt. lukko. Ainahan voi pitää kaiken vakiona ja pitää kyydissä varaosat. Periin voi mennä vettä joka kerta kun vedessä ajaa tai sitten ei (mulla menee eteen muttei taakse). Mulla boge lähti pois uusien jousien myötä ja takana on putkea tukivarsien päällä. Kunnon vetopisteet (puskurit) on hyvä olla eestaas.

Vastaa lainaten