Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 12.11.2007, 20:37
Killer-Wo:n Avatar
Killer-Wo Killer-Wo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.01.04
Sijainti: Kemi, Finland.
Viestit: 1.652
Perusasetus

Hieman aihetta sivuten: Eli äskeisestä viestistä ymmartäen kierroslukuanturi sijaitsee ruiskupumpussa. Mulla oireilee kierroslukumittari kylmällä koneella siten että mittarin mukaan koneessa
on vain 400 rpm vaikka todellisuudessa siinä on noin 800-900rpm. Oiskohan kyseessa hapettuneet liittimet mut mites se muka vaikuttaa kun kone on lämmin. Silloin kierroslukumittari näyttää oikein.?? Onko kierroslukuanturin toimintaperiaate sama kuin vanhemmissa cruisereissa jossa on vauhtipyörässä mangeetti?

Vastaa lainaten