Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 27.10.2007, 04:06
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Lainaus:
quote:Kun sellaisen laittaa saa kokonaan uuden perämurikan, ei puoli miljoonaa ajettua väljää murikkaa.
Tosin se puoli miljoonaa ajettu välitys jää sinne.

Lainaus:
quote:Mites esimerkiksi G-Mersun akselin lukot,onko millaiset rakenteeltaan?
Mersussa lukkoholkki myös vetarin päällä. Halosen Kimmo osa kertoa paremmin näiden kestävyydestä ARB:n lukkoja Defesseä ei Kimmokaan ole saanut rikki.

Lainaus:
quote:Oma tuntuma on että ARB:in lukko kytkeytyy ja irtoaa herkemmin kuin vetarin tasauspyörästöön ulkopuolelta kytkevä lukkomalli (Toyota).
Samaa mieltä. Myös KAM:in lukko (holkki taas vetarilla) on hiukan hitaampi kytkeytymään kuin ARB.

ARB:ssä on vielä se lisäetu, että murikka on melko suljettu ja jos se kuitenkin porsii, niin romut jäävät murikan sisään eivätkä yleensä riko välitystä.


T, Antti
Vastaa lainaten