Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 21.10.2007, 11:42
piukepoi piukepoi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.09.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 30
Perusasetus

Minä tein sillä lailla että kiristää ensin rattaan puoleisen laakerin niin että kun koittaa pyöritellä ratasta on siinä pieni välys ja sitten kiristää toisen puolen niin että ei ole klappia missään suunnassa ja kattoo vielä rattaiden välys että on pysynyt kohdallaan.
Jos sait selvää ?
Mutta tosa 3/2007 4x4magazinen lehdessä on joitain juttua asian tiimoilta.
Ainakin tosa 87 vuosmallisessa hiiluksissa on vaan lamelli levyjä
jotka on jousi puristuksessa eikä niitä tiätääkseni voi pahemmin kiristää kuin laittamalla kireämmän jousen tai prikkoja väliin.
Korjatkaa jos olen väärässä.

Kun on maasturi ei tarvitse katua.
Vastaa lainaten