Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 13.08.2007, 00:04
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

Ettei ois jouset kuoleentunna ja menettäneet korkeuttaan jolloin rallattaa vaikka ois säädetty spekseihinsä?
Olihan mäntä varmasti yläkuolossa oikeassa kohdalla eikä noin suunnilleen, se on vähän kuin itikalla nainti, milli sivuun ja se on silmässä...
Mulla kans rallattaa jojotassa (1,3 12v 2E moottori) kait 2:en imuvena, sen jousi näytti aavistuksen muita matalammalta hätäsesti mauserilla mitattuna kansiremppaa tehdessäni(en silloin viittiny ottaa kuvia vähän karstaesta koneesta, nyt ketuttaa kun olin laiska).
Shimmiprikoilla vois vähän saada tekohengitettyä, mutta pitää tietää sit jousen oikea korkeus jotta pystyy kompenoimaan korkeuden kohdilleen jottei tuu liika korkee/jäykkä jousesta jolloin nokka kuluu äkkiä vituiksi liiasta rasituksesta.

Tää äkkiseltään tuli mieleen...

-- Wannabe OFF-roader --
l-200(@)offipalsta.com
Vastaa lainaten