Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 12.08.2007, 12:50
Harju:n Avatar
Harju Harju ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 02.08.07
Sijainti: Jurva, Finland.
Viestit: 7
Perusasetus

Nettiä on vähän surffailtu ja yritetty selvittää mitä joutuu tekemään kun vaihtaa kasin kutosen tilalle.
Eroja on moottorien ja vaihdelaatikoiden kiinnityksissä. Eroa on myös dana20 ja Tuon BW 13-39 jakolaatikon kardaanien kiinnitys kohdissa. Ainakin takakardaania joutuu jotenkin muokkaamaan? Osaako joku sanoa tuosta takakardaanista tarkemmin mitä joutuu tekemään? Ja sopiiko etukardaani heittämällä?

Monet muuten kehuivat tuota 258 konetta kestävemmäksi kuin 360? tiedä sitten...

Tässä ei nyt osaa oikein päättä pysyisikö vakiotekniikassa ja vaihtaisi välitykset. Vai siirtyisikö kasiin? Varmasti kutonen ja manuaali on halvempi rempata jos siihen tulee tarvetta. Bensankulutuskin on varmasti aika erillainen.

Aukaisin äsken takaperän ja tuossa oli merkinnät 46 13 eli tuo on 3.54 välityksellä. Joku laiska kitkalukko siinä taitaa myös olla. Laitan pari kuvaa kun siinä oli joku "peltiklipsu" jotenkin hassusti. osaako joku sanoa mikä se on?









Vastaa lainaten