Tiheämmän kuin 3.73 (esim. 4.11 )välityksen saa laitettua "tavalliseen" tasauspyörästökoteloon välilevyn avulla. Siis kotelon ja välityksen väliin koneistettu kiekko. Näin siis tehtiin kivikaudella kun internetit yms oli vielä haaveena. Kiekon paksuus oli kait jotain 3 mm.
-74 ja vanhemmat wagoneerit olii viisipulttisia, -75 ja uudemmat 6-pulttisia.
Quadratracista kannattaa tarkistaa "vetoketjun" kunto, jos se on venynyt on vaarana ylihyppääminen ja rikkimennyt jokoaski. Jos venymistä esiintyy, kannattaa sitten vaihtaa osaaikamuutossarja ( siinä tuli ainakin minulle aikanaan uusi ketju yms samalla rahalla kuin pelkkä ketju olisi aroyhtymällä maksanut).
Jos takaa löytyy Amc-20-akseli kannattaa heti tarkistaa laipan kiinnitys vetoakseliin. Jos se pääsee löyhtymään, nylvääntyy vetarin pää piloille. Tämä siis vain Amc:n omassa akselissa, jonka erottaa heti vetoakselin ulkopään mutterista (dana 44:ssä ei ole)
|