Viestiketju: Uaziin dieselkone
Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 30.06.2007, 16:08
Jortsu Jortsu ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 28.06.07
Viestit: 4
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Moottorin korvakot piti tehdä uudet, koria korottaa 2 tuumaa ja ivecon kytkinkoppaan hitsata alumiinia lisää jottas sen sai pultattua uazin laatikkoon kiinni. Pikku hommia tietysti, kaasuvaijerit, pakoputki, rintapellin muokkausta yms.
Ongelmaksi muodostuu nykyään varmasti moottorin paino suhteessa uazin omaan pataan. Tilavuus ja teho ei tietyillä järjestelyillä, samaa pataahan löytyy alkaen jostain 2 litrasta aina 3.9 litraan. Tämä tietysti vain jos aikoo leimata laitteen.
Moottorina ainakin tuo uudempi jakajapumpullinen on hyvä, käyntiinlähtö pakkasellakin hieno, alavääntö huima. kierroksia ivecosta löytyy noin 90 km vauhtiin.
Helpointa tietty jos käyt paikan päällä katsomassa.



Edited by - Valko-bandiitti on 29/06/2007 08:46:21
Kiitos vastauksesta

Tyhmä kysymys: Voiko kytkinkopan hitsaamisen sijaan tehdä jonkilaisen välilevyn?
Toinen tyhmä kysymys: Miksi tarkalleenottaen koria piti korottaa? Konepelti ei olisi mahtunut enää kiinni?
Olen vähän noviisi näissä koneenvaihtohommissa.

Missä vekottimessa tuo moottori on alun perin ollut?



Vastaa lainaten