Näytä yksittäinen viesti
  #22  
Vanha 14.05.2007, 20:38
mikkohen mikkohen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.05.06
Sijainti: Suomussalmi Finland.
Viestit: 209
Perusasetus

Nostellaan taas...

Näin turboista tietämättömänä täytyy heittää taas muutama nolo kysymys! Tarkoitus ois laittaa tuollaiseen BJ40 vm79 turbo kylkeen, jotta sais hieman lisäpotkua... Mitään extreme turbotusta ei ole tarkoitus harrastaa! Bonuksena ois tietenkin "vaivaton" asennus operaatio. Meneekö metsään jos tuo turbon asennus on karkeasti tyyliin...
- pakosarja toisinpäin ja tehdään tarvittavat laipat yms. (naitetaan turbo pakosarjaan)
- öljyletkut turbolle ja turbolta öljypohjaan
- lisätään tarvittavat mittarit paineille ja lämmöille
- Turbolta putki imusarjalle
- Turbolta pakoputkistoon
- Entinen öljykylpyilmansuodatin mäkeen ja jotain muuta tilalle
- Ööh jotain mitä en nyt tiedä...

Onkos tuo niin, ettei tuolle kaasuläppä systeemille välttämättä tarvitse tehdä mitään!? (ymmärsinkö lepoantin tekstin nyt oikein)

Onko välijäähdytin pienillä paineilla vielä välttämätön?

Onkos noissa turboissa tuollaista ahtopaineen säätöä erikseen jollain venttiilillä

Mikä ois tuohon passeli turbo (merkki, malli ja missä autoissa käytetty), jos pyritään vain tuollaisiin pieniin paineisii <1, kun ei ole tarkoitus todellakaan "halkaista" vasta remontoitua mottia

Eiköhän tässä taas vähäksi aikaa... Eihän hermostuta eihän

BJ40 vm.79
SLCK #378
Vastaa lainaten