Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 02.05.2007, 08:33
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.015
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Tattis oikaisusta! Toi takavetari homma olikin uusi tieto. Yksi koitti ostaa multa olikohan se nyt perää ja hän antoi vetarin mittoja jotka ei täsmännyt noihin mun vetareihin niin tultiin siihen tulokseen että takavetareissa olisi eroa. Etuperässähän muuttuu vetarien kokokin sentään 410->413 murros-akseli paketilla niin tuntui luonnolliselta että takavetaritkin olis tukevammat.

Ja perien kestoon vielä että ei niissä diffien kestoissa varmaan ole kauheesti eroa kuin vasta automaattilukon kanssa ja niistäkin ilmeisesti korkkaavat pääasiassa ne tapit. Toi 413:stahan on hieman isompi kuin 410:n niin on rattaissakin hieman kokoeroa.

Eikös sulla Racingrabitti ole edessä ARB mutta mikä on takana?

Marko

Mulla on ARB:t molemmissa akseleissa.

Edessä on 413:n akseli ja vetarit on TML murroksilla.
Takana on 410:n vetarit ja jarrukilvet 413:n akselissa.

Kisoissa saa takavetarin vaihdettua purkamatta/ilmaamatta jarruja,kun vetarin laakeri mahtuu tulemaan kilven läpi.



Vastaa lainaten