Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 23.02.2007, 09:07
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.618
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Enkä minä äijä raasu tajunnu tosta offroaddesingin selostuksesta mitään.Eli tarviiko tuohon ostaa/tehä joku erillinen adapteri vai onnistuuko sen np205:sen liittäminen th-laatikkoon ihan gm:än vehkeillä?Mikä nuista th laatikoista ois paras?ehkä th700r4?Miten nuihin laatikoihin saa shiftkittejä yms.muuta herkkuja?Mitähän nuissa gm:än akselissa mahtaa olla raidevälit?
Adaptereitä löytyy, usein ovat kiinni jakiksessa.

GM on käyttänyt neljää erilaista input-akselia:

10-spoorinen SM456 manuaalin kanssa, akseli tulee jakiksesta ulos noin 2".

27-spoorinen TH350 automaatin kanssa, akseli tulee myös 2" ulos. TH700:ssa sama ulostulo, mutta vaatii 50mm spacerin kun käytetään TH350/NP205 adapteria.

32-spoorinen TH400 tomaatin kanssa, akseli tulee ulos 1 1/4". Edellisisää käytetään holkkia tomaatin ja jakiksen välissä, tässä tomaatin akseli menee jakiksen akselin sisään. Vahvin näistä vaihtoehdoista.

Neljäntenä pitkä 32-spoorinen, jota käytettiin uudempien SM465 ja TH400 vaihteistojen kanssa, '85-'91 tonnareissa. Akseli tulee ulos 3 1/2".

http://www.offroaddesign.com/NP205tech.htm

Shift-kittejä ym saa mistä tahansa vauhtikaupasta.

Raidevälejä en nyt muista, mutta melkolailla sama kautta linjan (73-91 Blazer, Suburban), tonnareissa saattaa olla leveämpi.

Heikki H.

FJDC
Montenegros #21


Edited by - 4x4_76 on 23/02/2007 09:11:54
Vastaa lainaten